Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

tror denna bloggen får bli lite allt i allo ;).

Av xoxomakeup91xoxo - 10 februari 2014 01:07

ja som man då ser så blir de inte mycket skrivande om smink på denna bloggen. Så den får väl bli lite.allt i allo blogg :-). Nu kan jag ladda min surfplatta o använda den plus tangentbordet som finns till :). Ja de har inte hänt ett dugg sen jag blogga om sminket! ;). Jag bor.hemma hos pojkvännen o hans föräldrar o bara städar o skrattar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xoxomakeup91xoxo - 11 februari 2014 01:14

De är.fruktansvärt underbart när hemsidan vill ladda upp ens inlägg! Skrev jätte mycket i går men inget som kom fram! Men iaf jag och pojkvännen var o titta på en lägenhet idag :-) vi har tackat ja till den så.förhoppningsvis så får vi.den o.då b...

Av xoxomakeup91xoxo - 28 januari 2014 22:06


ja nu är de dags o skriva om min favorit foundation och concealer! :) Jag börja använda denna förra året, jag älskar den! Den är matt o den täcker bra :). Precis vad jag är ute efter :). Något jag tycker är viktigt är att foundation är lätt att appl...

Av xoxomakeup91xoxo - 24 januari 2014 20:56

Jag skrev fel namn på.produkten o man kan ju inte redigera via.mobilen så de ska.vara maxfactor.! ...

Av xoxomakeup91xoxo - 24 januari 2014 20:53


Denna produkt är världens bästa enligt mig då :). Den täcker bra och de könns inte som att du har något på huden :). Jag brukar i och försig ha denna foundation som puder över foundation på de.sättet blir.min foundation lite mer täckande :). Dock ska...

Av xoxomakeup91xoxo - 18 januari 2014 22:38

Hej! Det var ju så att jag skulle köpa dator vid jul. Men så blev de inte. De kom annat i vägen så ja jag har fortfarande ingen dator. Skulle köpa en nu nästa vecka men då.fanns inte datorn jag ville ha kvar längre!:/ så jag kommer att få börja blogg...

Presentation

En tjej på 22 år som älskar make up. upplärd själv och har make up som en hobby. Tänkte att denna bloggen om make up grejer kunde bli min nya hobby! få dela med mig av de jag kan o vet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards